Kickstart98 Skrevet April 3, 2018 Rapporter Share Skrevet April 3, 2018 Hei Nyligt kjøpt med en volvo s60 03 modell, Det første jeg gjorde var å få ut den gamle spilleren og sette i noe nytt. men med den nye spilleren får eg ikke brukt navigasjonen da det er en svideo lignende kabel som går fra dvd spilleren i bagasjerommet til orginal radioen. tror denne kanskje fungeren som en remote? noen som vet hvordan eg kan fikse det? takker på forhånd for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 3, 2018 Rapporter Share Skrevet April 3, 2018 Original navigasjon kan du antageligvis bare glemme å bruke på ettermarkedsspiller. Da burde du heller kjøpt spiller med navi. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kickstart98 Skrevet April 3, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2018 3 timer siden, Jesper1201 skrev: Original navigasjon kan du antageligvis bare glemme å bruke på ettermarkedsspiller. Da burde du heller kjøpt spiller med navi. det er ikke orginal navigasjonen eg vil ha, har tenkt å sette tablet inni orginal navigasjonen som går opp og ned fra dashbordet med en knapp på rattet, men systemet går ikke på uten radioen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 3, 2018 Rapporter Share Skrevet April 3, 2018 Jeg kjenner ikke til systemet som Volvo bruker, så lite konstruktivt fra meg dessverre. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg