Martin2634 Skrevet April 8, 2018 Rapporter Share Skrevet April 8, 2018 Hei Har en a4 1,9 tdi 2004 . Problemet er at når jeg så vidt rører bremsen så låser høyre fremhjul seg helt . Setter jeg bilen i revers og i drive igjen så funker alt som det skal helt til jeg rører bremsen igjen. Er det noen som har vært borti noe lignende og kan vite hva dette kommer av . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 8, 2018 Rapporter Share Skrevet April 8, 2018 Altså henger bremsene på helt til du rygger litt? Sjekk om bremseklosser er rustet fast i holder, at glidebolter ikke henger, samt at stempel i caliper ikke henger. Er mest sannsynlig en av de to første. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin2634 Skrevet April 8, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2018 Hei Ja det stemmer , rygger jeg litt så åpner bremsene seg igjen . Takk for hjelpen, jeg prøver dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 8, 2018 Rapporter Share Skrevet April 8, 2018 Sjekk at klossene 14 ikke er fastrustet i holder 2, og at glideboltene 3 går lett :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg