noob1337 Skrevet April 25, 2018 Rapporter Share Skrevet April 25, 2018 Hei, driver å etter audi a4'er på finn.no men ønsker å se en komplett utstyrliste, hvor kan jeg finne dette? googlet dette å kunne da finne dette på audi.com -> my audi, men finner ikke utsryrslista der :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 26, 2018 Rapporter Share Skrevet April 26, 2018 Her ser du listen https://www.audi.no/no/web/no/bilmodeller/a4/a4-allroad-quattro/utstyr.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noob1337 Skrevet April 26, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2018 Var litt uklar i mitt spm. Vil gjerne se den komplette utstyrsliste ved hjelp av VIN/understellsnr på bilene jeg ser på finn.no Kan visst gjøre dette på audi.com -> myaudi men finner det ikke :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 26, 2018 Rapporter Share Skrevet April 26, 2018 Prøv noen "vin-decoder" og se om du finner noen med utstyrsliste. Hvis ikke må du bruke en delekatalog som støtter reg.nr søk, f.eks ETKA eller Partslink24. Du kan også logge deg inn med bruker på ErWin. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg