Avensis2006 Skrevet Mai 12, 2018 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2018 Hei! Jeg har nylig kjøpt en brukt avensis 2006 og det er en god del støv og skitt i motorrommet, så tenkte det kunne vært fint å vaske det. Jeg har aldri vasket motorrom på bil før så tenkte å spørre om litt råd fra noen som kanskje har gjort det før. Er det noe spesielt som bør dekkes til eller er det bare å følge prosedyren fra denne videoen: https://bilpleiekongen.no/motorvask-vaske-motor-rommet/ ? På forhånd takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 12, 2018 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2018 Jeg pleier dekke til / unngå spyling direkte på elektriske komponenter, er da sikker på at man ikke får problemer etterpå. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg