harley1 Skrevet Mai 17, 2018 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2018 Opplever iblant at alarmen for bilbelte aktiveres med lyd og tegn til tross for at beltet er i bruk, Når jeg kjører. Noen som har vært borti det samme og kan forklare hvorfor ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 17, 2018 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2018 Det er microbryteren i selve beltelåsen som forårsaker dette. Du kan sette på vsds og få kode den bort som også går. Da blir den borte en gang for alle. Eller lese av feilkode og se hvor feilen ligger og bytte den. kan kjøpes brukt eller så finner du dem billig i utlandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 17, 2018 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2018 Du har ikke noe med vekt liggende i f.eks. passasjersetet, slik at «bilen tror» det sitter noen der? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleifh Skrevet September 6, 2018 Rapporter Share Skrevet September 6, 2018 Med litt prøving og feiling fant jeg ut at signalet forsvant når jeg løsne en av ledningene som er i koblingsboksen under setet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg