thor_no Skrevet Mai 20, 2018 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2018 hei. ac pumpa på octavia med climatronic vil ikke gå. når den skulle gått måler jeg ikke mer enn 9v inn på clutchen. mistenker at det skulle vært 12v. noen som har sett noe tilsvarende før og vet hvor skoen i så fall trykker? Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 24, 2018 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2018 Skal være 12V når ac er koblet inn. Og det er nok gass på anlegget. Og ingen lekkasje på anlegget Og det ingen feil på trykkventiler. Da kan jeg nok tenke meg at det er bare å bytte kompressor/ clutchen. Uten riktig strøm så klare ikke clutchen å dra med seg kompressoren rundt og da ingen kulde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg