Volvoaxel Skrevet Mai 31, 2018 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2018 Hei! Trenger noen tips av en noen som kan mer om vw en meg. Har fått feil på bremserør bak over bakaksel. Det var vist noe korrosjon. Jeg har googlet meg rundt og finner ingen plass jeg kan få kjøpt rør. Noen som har noen tips på hvordan jeg kan løse dette billigst måte. Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 1, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2018 Er ikke sikker på hvilken bil du har. Men du får kjøpt her og tar ca 10 min å bytte rør. https://www.skruvat.no/vw/Bremsewire-slange-ror-C166.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoaxel Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2018 Hei! Beklager, det er en 2004 modell vw Caddy kasse. Må man ha noe spesielt verktøy for å klemme på nye flenser ? Vh Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 1, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2018 Kjøper du rør på rull så må du ha flensverktøy ja. Kjøper du ferdige rør så trenger du ikke gjøre annet enn å skru av de gamle og på med nye. Biltema hadde, hvertfall før, bremserør i flere lengder, ferdige med flenser. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 1, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2018 Mekonomen og BilXtra butikker pleier å kunne flense rør for deg. Alternativt har de aller fleste også ferdige rør i ymse lengder. Møller har også originalrør i stål, som du kan kjøpe på delelager. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoaxel Skrevet Juli 1, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2018 Takk! Det ordnet seg veldig bra! takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg