solo- Skrevet Juni 8, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2018 Hei, Har en Golf Trend 2011 modell. Jeg har mistet AC i bilen min.. Vw Sverige sa det skyldtes hull i kondensatoren og skal ha 8700 for å bytte den og fikse AC. Men så kom jeg til å tenke på at jeg har oppgradert til DAB med en adapter, som jeg har festet med to skruer. Kan disse skruene ha forårsaket AC problemet? Går det noe luftkanaler bak der jeg har festet den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 8, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2018 Ingenting bak der som vil ta skade av to skruer. Mye mer sannsynlig med defekt kondensator, det er den mest utsatte komponenten i AC systemet. Kompressoren er også en svakhet på disse bilene, har skiftet mange av de. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solo- Skrevet Juni 10, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2018 Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg