Tom67 Skrevet Juni 26, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2018 Hei alle sammen. Jeg har en Touran 2005 mod. Er det noen her som kan fortelle meg hvilket verktøy jeg må bruke for å skru av bakluke låsen? Har prøvd det jeg har, uten hell. Ringte Vag forhandler, men de ville ikke svare meg. Problemet er at den ikke vill gå i lås. Håper noen her kan hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 26, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2018 Mener du låsekassa? Ta et bilde. Sikkert torx. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom67 Skrevet Juni 27, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2018 Ja. Jeg mener låsekassa opelduude. Kan se ut som tolvkant, men er usikker. Prøvde tolvkant 8 mm, men den gikk rundt når jeg brukte litt kraft. Skal kjøpe mere torx i dagbits i dag, men er litt redd for å ødelegge sporene i skruene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom67 Skrevet Juni 27, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2018 Det var 8 mm tolvkant, men skruen var litt rundet så bitset fikk ikke tak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg