tnf Skrevet Juli 13, 2018 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2018 Har fikset sentrallås på førerdøren på min datter sin nyinnkjøpte Passat B6 og i farten startet jeg bilen med kablene til døren frakoblet så airbag lyset er på. Har prøvd ODB2, men dukker ikke opp der. Er det noen i Bergen som har rett utstyr til å nullstille feilen før hun skal kjøre på ferie søndag? En vin eller en sixpack som takk for hjelpen :) Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 13, 2018 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2018 Hvor går ferden (ferieturen)? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnf Skrevet Juli 14, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2018 Bergen til Holmestrand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 14, 2018 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2018 Ok, da farter du ikke forbi meg, men min svoger kan kanskje hjelpe, han bor 10 minutter fra Holmestrand ;) Du kjører forbi han, rett før du kjører inn på E18 ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg