Eye Candy Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Noen som kan hjelpe meg med det? eventuelt en link til et sted hvor den selges....haster!! Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Engelsk firma som heter merseyspeed eller noe sånt..... Ligger like ved Liverpool, England Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by JHS Engelsk firma som heter merseyspeed eller noe sånt..... Ligger like ved Liverpool, England Takk for informasjonen.....fant siden!!! Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Bra... Ny bil på gang eller? He he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Ja bytter ut 328``en.------hehe Neida driver å bygger opp en bil for en kunde....han villa absolutt ha den fronten der så da blir det vel den.... Solgt civicen enda? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Kjøpte Civicen for litt over en månede siden jeg....:D ;) Bruk ganske "tett" netting/gitter i den fangeren der, ellers så ser det fort dumt ut når du ser radiator, kjølevifte og alt annet drit der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Okay du som kjøpte den civicen.......aritg bil det der... Må se litt hva han ønsker....kommer til å anbefalle han det tetteste gittere montert sånn at det er vanskligst å se igjennom...men som sagt dette er bilen til en kunde så jeg kan ikke gjøre annet enn å anbefalle. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg