berg e46 Skrevet August 1, 2018 Rapporter Share Skrevet August 1, 2018 Etter pærebytte på xenon hovedlys.(Touran 2010) får jeg opp feilmelding afs inoperative..Feilen kommer fram etter at det er kjørt noen kilometer.Det er brukt samme pære som sto i originalt.Noen som har noe forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 1, 2018 Rapporter Share Skrevet August 1, 2018 Mangler du noen av lysene? Egentlig er det eneste rette å starte med en diagnose, på BCM / Modul 09. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron von Dirtbike Skrevet Oktober 9, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2019 Jeg har sett den samme meldingen når en av autolevel armene har tatt kvelden berg e46 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berg e46 Skrevet Oktober 10, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2019 Det er helt riktig.Det var den høydejusteringa som var gåen.Originalt kostet den 2800,-. Jeg bestilte fra ebay,236,- kroner inkludert frakt.Helt lik som original.Tok ca 15 min. å bytte.Alle feilmeldinger forsvant med engang.Trengte ikke å nullstille noe:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarManiac786 Skrevet August 27, 2023 Rapporter Share Skrevet August 27, 2023 Hei. Hva heter denne høydejusteringen på ebay? Får samme feilmelding på bilen min nå etter å ha byttet xenon pæra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 28, 2023 Rapporter Share Skrevet August 28, 2023 Headlight level sensor. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg