tombre Skrevet August 3, 2018 Rapporter Share Skrevet August 3, 2018 Honda cr v 2004 bensin. Byttet skiver, bremseklosser og håndbrekklameller høsten 2017, altså ca 10mnd siden. Ble gjort på Mekonomen. Håndbrekket var veldig bra lenge, men nå må jeg dra den i siste hakket for at brekket skal virke bra. Noen som har erfaring med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRV2006ES_ Skrevet Juli 26, 2021 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2021 Hei, Gammelt tråd, men legger inn video med grei beskrivelse av dette her. Evt om dette ikke hjelper situasjonen er det å ta av rotor og sjekke skoene og funksjon bak på hjulet og kabelen. Ved sjekking av funksjon bak har jeg rengjort med bremserens og tatt litt kobberpasta på de "høye punktene" bak på platen hvor bremseskoene kommer i kontakt og brukte mobilen til å filme når jeg brukte håndbrekket for å se at ting bevegde seg frem og tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg