RC Hobby Skrevet August 5, 2018 Rapporter Share Skrevet August 5, 2018 Har en 2004 mod Renault Trafic, hvor viskerene (på frontruta), stopper hvor det måtte passe de,. etter å ha gått en stund. Har vært på et engelsk forum, hvor en bruker hadde samme feil/problem, men fant ikke noe vettug svar. Noen som har vært borte i det før? Feks, setter man bryteren til intervall, så går viskerene i en vis tid, uansett om jeg slår de av, og så stopper dem der de måtte finne det for godt. Å bruker jeg dem på vanlig, eller rask, så må jeg passe på å slå dem av, da de ligger i rett stilling. Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 19, 2018 Rapporter Share Skrevet August 19, 2018 Sannsynligvis defekt viskermotor. Selvparkeringa ligger i selve motoren. RC Hobby reagerte på dette 1 Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RC Hobby Skrevet August 21, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2018 Takker og bukker :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg