Erlend Kleiveland Skrevet August 28, 2018 Rapporter Share Skrevet August 28, 2018 I det siste er det litt tlfeldig om bilen startar eller ikkje. Har fått opp følgande feilkodar: P1113 (fekk denne først, gjekk då over ledningane inn på luftinntaket og (tilfeldigvis?) starta bilen og starta dei fleste gongane i nokre dagar). Anten startar bilen på første slag, eller så kan eg kinna til eg vert blå... No er det følgjande 3 kodar som kjem opp på «pending codes»: P0112 P1471 P0098 Kan eg ha ein elektrisk feil her og kor startar eg å leita? Nokon som har vore borti noko liknande? Takksam for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet August 29, 2018 Rapporter Share Skrevet August 29, 2018 Sjekk kam føler mulig defekt/ledningsbrudd byttes. Eller skjede som har hoppet ei tann. Feil eller tett partikkelfilter prøv regenering på bilen se om det hjelper. Ledningsbrudd til air temp. Den skal vel ha 5V ,sjekk også gjording. Om ikke føleren har riktig temp på kald motor så er den defekt. Trekk den ut se om det er noe forskjell på føleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 29, 2018 Rapporter Share Skrevet August 29, 2018 P0112 Intake Air Temperature Circuit Low Input P0098 Intake Air Temperature Sensor 2 Circuit High Input P1471 Diesel Particulate Filter Regeneration Insufficient P1113 Fuel Pressure Below Limit Value Du har én IAT sensor med for lav spenning og én med for høy, derfor lite trolig feil på 5v'en. Mål spenning/jord/signal på IAT sensorene på kald motor, her bør du ha eksakt like verdier. Hvis signal avviker, skift sensorene. DPF har utskiftningsintervaller på disse motorene, så start med å sjekk differansetrykket i DPF, er dette høyt må det utføres en regenerering og evt. skifte DPF. Grunnen til at den kommer som en "pending" fault kan være at DPF har nådd grensen for maks antall regenereringer, og dermed trengs adapsjonsverdier nullstilles for å kunne slette den feilkoden. Ofte sitter IAT 1 i MAF og IAT 2 i MAP. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Kleiveland Skrevet August 30, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2018 Takkar så mykje. Då er ut i garasjen og måla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg