Silverado1 Skrevet September 15, 2018 Rapporter Share Skrevet September 15, 2018 Hei allesammen :-) Jeg trenger nye dempere bak på min volvo men etter ukesvis med surfing så er jeg ikke blitt noe klokere. Jeg prøver meg på her, og ser om noen kan hjelpe meg. Jeg har en Volvo V70 2006 D5 AWD Summum med Reg nr FT20807. Er det noen av dere som vet hvilken type dempere jeg har på bilen min? Noen prater om "nivåmat", noen prater om elektronisk nivåregulering, så jeg har rett og slett kun blitt mere forvirret .-D M.v.h Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 19, 2018 Rapporter Share Skrevet September 19, 2018 Da må du nesten se etter om det går et rør eller en slange inn på demperne bak. Ellers så klarer du deg med vanlig type gassdempere. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg