Andreasb8 Skrevet Oktober 7, 2018 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2018 Hei Lurer på å bytte ut mine originale xenon-pærer 4300k med 6000k, ettersom jeg har lyst på litt blåere lys. Noen som vet om det blir noe merkbar effekt? :) Tenker disse: https://www.ekstralys.no/d3s-xenon-reservepaerer?___store=default&nosto=nosto-page-category2&art=12308 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 7, 2018 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2018 Den eneste merkbare effekten du vil få er dårligere lys på våt asfalt, samt litt bedre på snøføre. Ellers er 4300 den fargetemperaturen med best lys. Andreasb8 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreasb8 Skrevet Oktober 7, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2018 Ja, lest litt om det. Tror jeg bare beholder mine originale da :) Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg