larspetter93 Skrevet Oktober 11, 2018 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2018 Heisann. Jeg har litt problemer med DPF i min 2.0 TDi mk6 Golf. Og jeg lurer på om det vil være noen konsekvenser å kjøre uten DPF? Vil det bli noen slitasje på bilen ved å gjøre dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 11, 2018 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2018 Kan fint fjerne DPF (flere måter å fjerne på, se under..) men du vil få feilkoder og nødmodus, hvis du ikke omprogrammerer motorstyringen med såkaldt «DPF delete» Du kan enten kjøpe erstatnings downpipe som du bytter DPF ut med, eller du kan fjerne innmaten i DPF og la selve røret stå igjen. Du kan (ihvertfall i første eksempelet) få feil på PKK, som resulterer i at du må fikse det igjen. Kan jeg få spørre hva som er problemet? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg