jeadra Skrevet Oktober 19, 2018 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2018 Hei, noen ganger når jeg legger klarlakken, ser jeg små, små prikker, ikke støv, mye, mye mindre. Dette kan komme på deler/biler der hele blir lakkert og ved dusjing av farge. Om jeg dusjer fargen, tørker jeg alltid med tekklut rundt området for å fjerne lakkstøv. Jeg skjønner ikke hva det er eller hva jeg skal gjøre for å unngå dette. J**lig surt å måtte matte ned og legge klarlakk en til gang...Noen som har vært ute for det samme? Eller vet hva det kan være og hva jeg kan gjøre for å unngå dette? Jeg prøvde å ta bilde, men de er så små at det ikke vises på bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FroD Skrevet Juni 18, 2019 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2019 Jeg hadde en lignende opplevelse ved spraboks rep. av en bakfanger. Synts det ble ru overflate etter det siste lakklaget og selv etter 3-4 klarlakklag. Måtte pusse litt før jeg la på to klarlakk, da ble det relativt ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Oktober 30, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2019 Bruker du sprøyte eller boks? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg