Ruzle Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Lurer på å kjøpe Pioneer TS-A2510. Har noen testet disse? Var nede på torshow for å få høre på de, men de nektet å guffe opp max så jeg fikk hørt hvor langt de gikk... http://pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=1140&taxonomy_id=430-469 Oisann var en tråd om dette fra før.. Men siden jeg allerede har lagt ut den her kan dere si meg om de spiller høyt? Og da mener jeg JÆ..lig høyt.. Skal ha de på en dls ca 50 forsterker regner jeg med. + at jeg skal bygge kasser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 har hørt dem i kasse.. og dem spiller bra syns jeg.. har et sett til salgs som ble montert i hattehylla på golfen.. men så solgte jeg bilen uten stereo.. gi bud om du er int. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Nja, de koster så lite nye alikkavel.. Du vet den føelsen når du kommer hjem å skal åpne det du har kjøpt nytt ;) Deilig asso! Men spiller de høyt nok? Sånn at det ikke går å sitte i bilen nesten.. det som jeg må få til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 spiller høyt nok gjør dem jo.. men kommer litt ann på bilen.. oki.. du er ikke int i et ekstra par da? hehe.. er så kjedelig å ha dem liggende.. jaja.. får vel bygge med pc høyttalere av dem..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigM Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Hvor mye er det disse koster veiledene? fikk med et par i russebilen som vi skal selge til en billig penge, ser hvertfall ok ut, har ikke fått testa de enda. ::BigM:: Siter Here, caddy, caddy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 De koster 1500 spenn ca.. Si ifra hvis noen ser de billigere et sted.. :) http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=574 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Helios: Spørs hva du skal ha for døm det da ... sikkert kjekket med et ekstra par-.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 tenkte meg 600 for dem.. jeg vil bare at dem skal bli brukt av noen jeg.. jeg skal ikke ha dem sjøl de jeg ikke skal ha stereo i neste bilen Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Hva betyr: 100 Watt nominell effekt Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by djman Hva betyr: 100 Watt nominell effekt Jeg mener det er effekten høytaleren tåler kontinuerlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 tror det stemmer ja.. sikkert 100w i 4 ohm.. + at de tåler det leeenge.. ;) 600 var ikke så værst.. har du bilde av de eller noe da.. og hvor er du fra..? lugnere å hente de selv isteden for posten osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 for å se bilde kan du jo se på det som er på pioneer sine sider.. dem ser sluk ut.hehe jeg bor på Hamar Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Jeg vet jeg kan se bildene der.. men de har ikke tatt bilde av magneten.. asso bak elementet.,., virker som de holder sjul på noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Jeg har jo selv Pioneer TS-A2010, som er 8" 3-veisen. Og de spiller jo meget høyt, du må gjerne høre på de en dag. Dessuten har du ikke brukt for 10" bassen i de uansett når du har 2 stk. 12" bassere baki bilen. Og en 8" kan fungere som en lav-mellomtone, 10" blir litt væl (bak et delefilter naturligvis). Jeg kan forsikre deg om at magneten på TS-A2010 er større enn på en 12" Pyramid 1220WC ;D Regner med at magneten er nesten like stor på begge, 3-veisene er nesten helt klin-like bortsett fra størrelsen på bassen :p Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Okey, hehe såppas ja! Ja vil gjerne høre skikkelig på de en dag.. =) De på torshov er jo ikke så rause på volumen. Men kan vi ta en dag snart a ole? Jeg er nesten helt overbevist allerede, men hadde vert greit med en skikkelig prøvetur.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg