Gå til innhold

Er disse høytallerene bra?

Ranger emnet

Ruzle

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe Pioneer TS-A2510. Har noen testet disse? Var nede på torshow for å få høre på de, men de nektet å guffe opp max så jeg fikk hørt hvor langt de gikk...

http://pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=1140&taxonomy_id=430-469

Oisann var en tråd om dette fra før.. Men siden jeg allerede har lagt ut den her kan dere si meg om de spiller høyt? Og da mener jeg JÆ..lig høyt.. Skal ha de på en dls ca 50 forsterker regner jeg med. + at jeg skal bygge kasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt dem i kasse.. og dem spiller bra syns jeg.. har et sett til salgs som ble montert i hattehylla på golfen.. men så solgte jeg bilen uten stereo.. gi bud om du er int.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiller høyt nok gjør dem jo.. men kommer litt ann på bilen..

oki.. du er ikke int i et ekstra par da? hehe.. er så kjedelig å ha dem liggende.. jaja.. får vel bygge med pc høyttalere av dem..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo selv Pioneer TS-A2010, som er 8" 3-veisen. Og de spiller jo meget høyt, du må gjerne høre på de en dag. Dessuten har du ikke brukt for 10" bassen i de uansett når du har 2 stk. 12" bassere baki bilen. Og en 8" kan fungere som en lav-mellomtone, 10" blir litt væl (bak et delefilter naturligvis).

Jeg kan forsikre deg om at magneten på TS-A2010 er større enn på en 12" Pyramid 1220WC ;D

Regner med at magneten er nesten like stor på begge, 3-veisene er nesten helt klin-like bortsett fra størrelsen på bassen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider