Bakka Skrevet November 19, 2018 Rapporter Share Skrevet November 19, 2018 Hei. Har en pioneer avic F950dab spiller i min landcruiser 120. Alt på spiller virker, men alt av lyd forsvinner når jeg når jeg trykker på bremsene eller kjører men kortlys. Men fungerer når jeg kjører med langlys. Men også å perioder at alt er dødt. Noen forslag?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 19, 2018 Rapporter Share Skrevet November 19, 2018 Høres ut som feilkobling? Sjekk om spenningstilførsel til spiller er korrekt koblet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakka Skrevet November 19, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2018 Var ute med spilleren å så over ledninger å sjekket, men så ikke noe spesielt. Rørte på koblinger, men ingen forandring.. Har kjørt med spilleren i bilen nesten 2 år, skjedde bare plutseli i helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg