Gå til innhold

En liten Subaru video...

Ranger emnet

Pudding

Anbefalte innlegg

gunstig med litt svar tilbake :cool:

men denne filmen skulle egentlig vært laget litt annerledes

men som dere muligens ser rister kamera noe sykt på

endel klipp derfor var eneste måte å få laget noe film og speede opp hele saken mentalt og legge på no stressende musikk..

det kommer en stilig rolig film snart bare jeg får mer orden på hvordan jeg skal filme sakene.. derav en annen post om noe kamerastativ da jeg fant ut at jeg må lage meg noe slikt om

det skal bli ordentlig profft... av liksom 2 dv kasetter ble bare 30 min brukbart da resten rista eller var for ugunstig til å brukes..

er første gangen jeg har hengt ut av vindu og prøvd og filme en subaru som ga mye gass og det var ikke bare bare når du passerte 160 :D

menmen har noen nye ideer og slikt så mere bra kan nok komme..

-Pudding

(og serveren står i USA et sted, derfor dere får så varierende fart og saker, kommer ann på oversjøiske linjer og alt mulig)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte bare Adobe Premiere...

(skal teste mer ut adobe after effects snart da... men skjønner

ennå ikke noe av det)

Dette er bare mange timer kjemping i adobe premiere... veldig mye kjemping fordi film kilden jeg har laget var ganske dårlig hehe..

alt for mye risting.. og halvparten ble ubrukelig..

derfor laget jeg denne stressende videon hehe...

Musikken er Crystal Method - Keep hope alive. noe gammal gammal mp3 sak jeg hadde liggende.

Kurs og kurs i premiere.. jeg er ikke så god, bare du tvinger degselv til å bruke litt tid i det finner du ut mer og mer.

Men men, skal ut i morgen og filme litt mer, får håpe det blir noe mere snadder ut av dette.. :)

-Pudding

edit.jpg

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider