Brandtenborg Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 I dag handlet jeg nok en Jetta med noen km bak seg... Men det som var det gøyale med denne bilen var at det fulgte med noen MEGET spesielle felger som faktis er helt strøkene!!! Sikkert delte meninger om de.... Bare se på bildene... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Dæven... Sånne har jeg aldri sett før. Ingen tvil om hva du kjører ihvertfall! Litt usikker på hva jeg synes om de men... De var jo litt artige da. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Er ikke dette slike Volkswagen Motorsport felger ? Disse i høyglanspolert hadde vært no.. fete er dem iaf :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 det der var nå plent en golf men :rolleyes: kuule felger :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 yodude konge felger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Helt enig med vwgolf2, kongefelger!! Har heller aldri sett dem før... de felgene høyglanspolert hadde gjort seg caben min... selge??? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Noen som aner hvor disse felgene kommer i fra? Står det noe skrevet i felgen? Disse må du bare ta vare på! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 noe annet... hvor er jettaen? vil se den og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by Baldrick Helt enig med vwgolf2, kongefelger!! Har heller aldri sett dem før... de felgene høyglanspolert.... Helt enig her. Regner med du mener uten de blå feltene Baldrick? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Felgene er til salgs de! Hadde tenkt meg 3500,- for de. Bilder av selve bilen kommer senere. Det står ingenting i de nei... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Her er også et bilde fra baksiden av felgene.. Bare for å vise hvor strøkene de er... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Fikk nesten litt lyst på de gitt. Blir bare fetere og fetere for hver gang jeg ser dem. Hadde de vært polerte så hadde de virkelig herja! Hvor store er de? 14"? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Jeg tror det er 13" felger... Leser det ut fra dimmen på bildet i allefall, men jeg kan sjekke det seinere i dag. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Det var noen som etterlyste bilder av bilen jeg hadde kjøpt, og den er her: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Konge felger!! Ser for meg det kan bli seriøst bra på en rigget bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg