BIG1 Skrevet November 25, 2018 Rapporter Share Skrevet November 25, 2018 Noen som kunne aktivert noe småtteri for meg med vag-com? Har en vw passat. Betaler. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 25, 2018 Rapporter Share Skrevet November 25, 2018 Kan fikse det hvis du kommer til Fr.Stad. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet November 25, 2018 Rapporter Share Skrevet November 25, 2018 Har vcds Nittedal. Hva som skal kodes da.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet November 25, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2018 Har en vw passat b6 2010 stv.vogn. Har skiftet ut rcd310 (med bluetooth) mot rns315 (bluetooth, navigasjon og ryggekamera) Kan det aktiveres slik at jeg får retningsanvisning fra kartnavigasjon innebygd i rns315 til dashbordet ved speedometerer? Mener jeg har sett andre biler med denne funksjonen. Jeg har installert ryggekamera og alt er koblet til. Denne må aktiveres. Jeg har satt inn en lysbryter med Auto-svitsj (https://www.ebay.com/itm/Auto-Head-Light-Sensor-Control-Switch-For-VW-Passat-B6-Jetta-Golf-MK5-MK6-Tiguan-/264003069202?txnId=2318742722016) Denne fungerer fint men jeg får ikke follow-you-home light til å fungere. Kanskje noe må aktiveres? Fordelen med bryteren er at lys i dashbord slår seg automatisk på og jeg kan bruke fjernlys uten å måtte slå over lysbryteren osv. Men jeg trodde den skulle gi meg follow home light i samme slengen. Bor i oslo Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet November 25, 2018 Rapporter Share Skrevet November 25, 2018 2 timer siden, BIG1 skrev: Kan det aktiveres slik at jeg får retningsanvisning fra kartnavigasjon innebygd i rns315 til dashbordet ved speedometerer? Mener jeg har sett andre biler med denne funksjonen. Dette er kanskje ikke mulig da det går litt an på hva slags display bilen ha. Coming home lys må kodes. Men det er ingen nødvendighet å bytte bryter på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet November 25, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2018 Jester1201 fikset det. Takker og bukker. Har nå ryggekamera og gps/kompass i instrumentpanelet. Når det gjelder "follow-me-home-light" er dette noe jeg må programmere i lysbryteren. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg