Smurfekongen Skrevet Januar 25, 2019 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2019 Hei. Har en feilmelding på girvelgeren til automatgir. Har byttet bryteren 2 ganger men får ikke vekk feilen. Må gire manuelt. Setter jeg den i 3 gir virker den på 1 og 2 på automat, men må opp i D for å kunne få 3 gir og da kommer feilmeldingen igjen. Setter jeg den da i park når jeg stopper kan jeg ta ut og inn sikringen og feilmeldingen forsvinner men kommer igjen når jeg setter den i revers, nøytral eller drive. Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 25, 2019 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2019 Tatt diagnose? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfekongen Skrevet Januar 25, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2019 Ja,før jeg skiftet bryteren. Feilmelding 56: girgiver feilaktig signal Er det mulig jeg må bruke diagnoseverktøyet til å "nulle ut" feilmeldingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg