cjon Skrevet Februar 12, 2019 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2019 Hey! Jeg har VW Passat 03 Mod. Jeg har lyst til å koble av sensoren til bagasjerommet, da den ikke registrer at bagasjerommet er lukket. Dette fører til at jeg får opp en varsel på dashbordet med et bilde av at bakluken er åpen. Jeg tror det kommet vann på sensoren, så jeg tenkte å prøve å tørke den med hår-føner. Men hvis ikke det vil fungere må eg deaktivere sensoren. Er det noen som vet hvor sensoren til bagasjerommet ligger? Eventuelt har en annen løsning på dette? Bagasjerommet er tett og det kommer ikke vann eller fuktighet inn. Det skjedde når eg åpnet bagasjerommet og det var snø nede i kanten utenpå bagasjerommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 24, 2019 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2019 Sitter en microbryter i låsekassa, bare å skifte låsekasse og problemet blir borte. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cjon Skrevet Februar 24, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2019 Fant ut bagasjerom var løst. Så det var problemet. Men takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg