Oyvind73 Skrevet Mars 10, 2019 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2019 Hadde flatt batteri og måtte ta bilen på trill. Startet, men gasspedal reagerte ikke. Gikk på konstant 1250 omdreininger og motorlampe lyste. Leste av feilkoder og fikk p0123 og p0121. Skiftet spjeldhus, men samme symptomer. Gasspedal reagerer ikke. Hvis jeg sletter feil og starter bilen, så reagerer gasspedal som normalt, men tomgang på 1100 og motorlampe lyser. Stopper jeg motor, så må jeg gjøre samme prosessen på nytt. Noen som vet hva som er feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 11, 2019 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2019 Har ikke kjennskap til Peugeot, men på VAG kan slik feil oppstå ved flatt batteri, da ECU mister lærte verdier. Trenger da kun utføre TBA, Throttle Body Adaption, så er alt ok. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg