Sindreew Skrevet April 25, 2019 Rapporter Share Skrevet April 25, 2019 Okei, så jeg har fått tak i noe nye lykter til min Opel Vectra B 97 mod (1,6 i4) Men jeg står litt fast, pluggen som er originalt på bilen passer jo da ikke de nye lyktene... Den originale pluggen er en rund plugg med runde koblinger men på den nye lykten er det 4-pin flat plugg. Jeg finner ikke ut hvor jeg kan på tak i en ny plugg for å erstatte den gamle med. Bilde jeg har lagt ved er va den nye lykten, og jeg er da ute etter en hun-plugg som går i den. https://drive.google.com/file/d/1kgWfcLvuO_qfBgZbpogMpMeV6abNCR0X/view?usp=drivesdk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 25, 2019 Rapporter Share Skrevet April 25, 2019 koster ikke mange kr å kjøpe en ny plugg på Opel. Eller dra innom huggeren å se om dem har? Mulig biltema har noe som passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg