jacobsen84 Skrevet Mai 8, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2019 Hei folkens. Jeg har gått for innkjøp av en Audi A6 Allroad 2.5tdi tiptronic 2001mod. Veit dette ska være en dårlig utgave av Audi men digger så bilen med lyd og komfort. Jeg he noen spørsmål. Det kakler litt i motoren når motoren er kald med den gir seg fort etter noen min. Olja er skiftet når den skal og oljen ser fin ut og bruker ikke en dråpe. alt av servicer er fulgt på denne siden den var ny og kun hatt en eier og er damekjørt. og denne damen har reist te merkeverksted hver gang det var noe småtteri med den. Kammene og ventiler osv er byttet på 183000 i 2008, bilen har gått 286000 nå er det noe frykt med dette? Bilen må også stå i nedoverbakke ellers vill den ikke starte har jeg blitt nevnt, Noen sier til meg det er pumpa bak i tanken som er gåen. er dette riktig? eller kan det være pumpa framme i motoren? Og kassa slurer noen sek i 2 og 3 gir. på tide med olje skift? Flushing? den slår ikke i revers som mange sier att da er det ikke lenge igjen te havari. Noen sier dette er en slags overgiring. I dont know. Det er blitt byttet ut alle luftbelger med bolt on støtdempere og fjærer så slepper heldigvis luft fjærings problemene som mange nevner om. Takker for svar. :) Hilsen Audi fanatiker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen84 Skrevet Mai 8, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2019 Jo en ting til. Kan man bytte om fra Automat til Manuell kasse? Mye jobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg