FFF Skrevet Mai 28, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2019 Hei skal bytte til ny musikkspiller Audi 3 2005 modell, har kjøpt overgangskabler også. har 12v konstant men ikke 12v tenningsspenning. hvor jeg kan hente det fra? hørte jeg kan hente fra sikringsboksen mens tenningen er på, men finner ikke det12v der. blir glad og takknemlig hvis noen forklare litt detaljert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 28, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2019 På venstre ende av dashbord har du minst en tom sikringsholder der det kun er spenning når tenning er på. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 28, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2019 Tok et bilde som illustrerer. Nr 40 var ledig og gir 12V med tenning på. Husk å sette plugg riktig vei slik at strøm må via sikring. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FFF Skrevet Mai 28, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2019 litt fluat men finner ikke sikringsboksen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 28, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2019 A3 8P, ta av deksel i venstre enda av dashbord, kommer til når førerdør er åpen. Den røde ledningen du ser med sikring på enden er den jeg har brukt til å hente 12V tenningsstrøm. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FFF Skrevet Mai 28, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2019 tusen takk, jeg har funnet det. det var bra forklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FFF Skrevet Mai 28, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2019 hvilken vei har du brukt for å nå radioen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 28, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2019 2 minutter siden, FFF skrev: hvilken vei har du brukt for å nå radioen? Korteste vei, under instrumentpanel og rett til radio. Fisket ledningen gjennom. Husk at du MÅ ha sikring på ledningen, enda bedre om du bruker en slik med sikringsholder i som jeg brukte. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 28, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2019 Ser originalspiller slik ut på baksiden? I så fall må du ha et aktivsystem-adapter for å få lyd dersom du monterer inn f.eks. en std Pioneer e.l. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FFF Skrevet Mai 28, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2019 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 28, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2019 Vil da trenge antenneadapter, aktivsystemadapter og tenningsstrømadapter. I tillegg radioadapter (dekkramme) rundt spiller. https://www.elutstyr.no/connect-c10320-flatsikringsholder-ato.html https://www.elutstyr.no/connect-a10030-antenneadapter-din-han-til-iso-hun.html https://www.elutstyr.no/connect-c9550-acp4.html https://www.elutstyr.no/connect-ma12002.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FFF Skrevet Mai 28, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2019 alt disse har jeg kjøpt før og koblet til spenning 12v. men radio finner ikke kanaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 28, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2019 Montert opp DAB-antennen? Er ikke mange kanaler igjen på FM-nettet, helst lokale, så er DAB du må søke på. DAB-antennen skal også jordes. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FFF Skrevet Mai 29, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2019 Jeg får ikke lokal radio heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 30, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2019 Enten er ikke antennen tilkoplet, du har ikke dekning der du er, eller det er noe feil med spilleren. Hvilket merke gjelder det? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg