chrjon Skrevet Mai 30, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2019 Hallo Jeg har ett lite problem med min Focus 1.6 tdci automat. - Når den har stått i ro over natten og jeg skal ut å kjøre, så setter jeg bilen i drive og skal gasse men ingenting skjer, må la den stå litt på tomgang før jeg kan kjøre. - Når jeg kjører og holder javn gass, så er det som om bilen slipper gassen selv i 2 sekunder før den gasser igjen, dette skjer veldig ofte, mellom 1600-2200 omdreininger. Noen som har ide om hva dette kan være eller har hatt samme feil ? Det er byttet Lmm, dieselfilter og tatt oljeservice. Ingen feilkoder på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltaine Skrevet Mai 30, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2019 Er det converter kasse i den eller powershift? Sjekket oljenivå osv på den eventuelt oljebytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrjon Skrevet Mai 30, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2019 1 time siden, Coltaine skrev: Er det converter kasse i den eller powershift? Sjekket oljenivå osv på den eventuelt oljebytte? Finner ikke peilpinnen til girkasseoljen. Er ikke sikker på converter eller powershift, hvordan finner jeg ut det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg