Whatever Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Hvor finner jeg det billig? Hadde vært bra med litt crome - må være sort! Det pleier som regel å bli veldig ekstremt når jeg kikker på nye. Knall blå, gule osv.. Skal ligne "originalknotten" mest mulig. Hvis ikke, så blir det nok VAG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 http://www.autospar.no Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingalne Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Ellers kan du prøve mobilsentrum.no , 50 lapp for mansjetten der iallfall, kjøpte min der.. ;) Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Det var billig, hvordan er kvalitet på den, hatt den lenge? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingalne Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Har bare hatt den i 3 måneder da, men ser ut som ny fremdeles.. :) Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whatever Skrevet April 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Glimrende! Da bestiller jeg en sånn. Det var grisebillig! Aluminium tachoringer er på vei i posten. -Trenger bare nye gulvmatter nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg