|PsYcHo| Skrevet Oktober 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 Skulle gjerne blitt med men.. da må jeg ta beina fatt.. Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Vegar Skrevet Oktober 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 Originally posted by larsmx5 kommer en tur jeg også,men er ikke helt sikker på når!!!! Kommer jeg og... Starta bimmer`n etter jobben og utetempen viste -27!!!!! (tror det er en liten bug)bambam Siter 95`328coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Oktober 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 Kommer hvis jeg får starta gliset.... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Oktober 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 da stakk jeg tilfeldigvis innom litt før 9-tiden og det var ihvertfall stort oppmøte av impreza-klubben (?) iallefall 6-7 biler. Den vanlige råne gjengen stod der. også var det en feit S2000 der. og du som var der med en bmw; neste gang du skal burne så skal det lukte dekk, ikke clutch! :cool: Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg