Gå til innhold

Slutten for Mitsubishi..???

Ranger emnet

Swidish

Anbefalte innlegg

Dette er alt annet enn morsomt, og jeg lurer på hva sjefsgutta i Mitsubishi har holdt på med, siden gjelda er såpass stor. Jeg skjønner godt at Chrysler ikke vil spytte inn mer penger, når det hele tiden blir negativ avkastning. Hva er vitsen?

Går Mitsubishi konkurs, er det bare synd. En mulighet ville kanskje vært å endre hele måten Mitsubishi styres på den dag idag. De må jo forstå at de ikke styrer skuta riktig der nede? Men det er kanskje for sent..selv om jeg selvfølgelig håper at rekonstruksjonsplanen med Tokyo-Mitsubishi bank går gjennom.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er faktisk beskymret..

selv om de har økt salget så langt i år i norge så er jeg beskymret.

de har drep Carisma (så og si) og neste Galant er direkte stygg.

de vil aldri klare å beholde markedsandelen i norge med en Stygg Galant og ingen biler mellom Galant og Lancer.

Hadde toppene i Mitsubishi vert smarte hadde de Kommet med Nyu Carisma og satset like hard på den som Toyota gjorde med Nye Avensis.

(dissa 2 kranglet rundt 1997-98 på salgs listene..)

og Skrapet planene for neste Galant og heller kommet tilbake med en som var enda Råere enn dagens..

de kunne nok ha reddet seg på det ..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Er det noen som har litt mer bakgrunnsinformasjon som forklarer hvorfor ting har gått slik det har gjort med Mitsubishi?

Jeg prøver å finne bl.a. salgstall og omsetning\avkastning, men det er ikke lett med et utenlandsk selskap, merker jeg.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider