Arri Skrevet Juni 13, 2019 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2019 Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt denne meldingen? Har skrudd bilen av og på, skifta meny frem og tilbake, til og med fabrikk innstilt. Ingenting hjelper. Prøver å koble telefon med bluetooth. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arri Skrevet Juni 13, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2019 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 13, 2019 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2019 Trykk cancel, gå til innstillinger og deaktiver telefon. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arri Skrevet Juni 14, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2019 13 timer siden, Jesper1201 skrev: Trykk cancel, gå til innstillinger og deaktiver telefon. Altså, så dum er jeg ikke. Cancel fungerer ikke, har trykket flere ganger og til og med holdt knappen inne. Ingenting fungerer. Om det hjelper så har nå displayet skiftet til «Function only available when car is stationary.» Selv om jeg står parkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg