The cowboy Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 hva med å sette opp et "telle" verk på index sia.. rett bak der hvor det står hvor mange medlemer,hvor mange topics og sånt.. der det står hvor mange som er på forumet nå! ikke hvem og ikke hvor.. men sånn alt i alt.. hvor mange som er logget på der og da lissom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Kan du ikke bare scrolle nederst på siden? Det kan vel neppe være SÅ krevende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 åja..hehe.. hadde ikke lagt merke til detta jeg..hehe :) er aldri så langt nede på den sia serru ;) da sier jeg bare..sorry!! kan dere tilgi?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Jeg kan ikke se noe av dette nederst på siden eller noe annet sted????? Hvor? Er jeg blind? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by joarek Jeg kan ikke se noe av dette nederst på siden eller noe annet sted????? Hvor? Er jeg blind? Se på index siden.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg