wunderbaum Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Da har det skjedd. Idag klokken 17.00 banket jeg og en VW Transporter sammen i et kryss :( Var ikke min feil dog, Transporteren brøt vikeplikt, men moro er det iallefall ikke! Ikke en alvorlig kolisjon men skjermen må jo rettes eller byttes. Jeg er jævelig deppa fordi jeg er ganske glad i den bilen og jeg vil få den fikset så den ser ut som den var. Hva er greiest å gjøre? Bytte eller rette den? Hva pleier det å koste å rette en skjerm?Hvordan får man fikset det så det ikke går ann å se at den er rettet? Tenker da på lakk, vil ikke ha en blank å fin fanger mens hele resten av bilen er matt. Såklart går bilen på verksted på den andre førerens regning.. Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedern Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Hvorfor da ikke bytte til ny skjerm når det er han som kjørte Containeren sin skyld???? Hadde et uhell med BMW'en selv og satt den bort til et verksted som heter Høyby Auto ssom også retter og lakker rallybilen! De legger til "alder" i den nye lakken så den ser akkurat ut som den som sitter på resten av bilen! Blir kjempebra, så det er mitt tips! Lykke til i hvertfall! Kjipt når sånne ting skjer! Siter JN Racing: http://home.broadpark.no/~dhnielse/ Team Lotus Norway: http://team-lotus.nu ------------------------------------------------ * 05' Citroën C4 VTR Coupé * 87' Citroën AX Rally Gruppe N1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Det blir nok byttet til ny framskjerm. Pratet med fyren for litt siden. Skjønner bare ikke hvor han skal få tak i ny skjerm. Pratet om å kjøpe uorginale skjerm av et firma. Men jeg har jo opplevd at Laurelen er klin umulig å få tak i uorginale deler til. Finnes ikke fjærer eller dempere til bilen. Koster sikkert endel å få tak i skjerm fra Nissan.. Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 pøh! han skal ikke skaffe en uoriginal skjerm til deg! du skal enten får pengene det koster for en ny skjerm, for så å kjøpe deg en ny skjerm, original eller ikke og stappe overskuddet i lomma. eller han setter inn bilen din og betaler for hele verkstedet :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Eller pakk bilen på verksted og la forsikringa hans ta seg av saken .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet April 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Uorginal skjerm er vel da ikke like bra som orginal? Hva blir forskjellen? Feil passform osv eller vil den se forskjellig fra den andre da? Hvis det blir noe kødd og de gjør en dårlig jobb sender jeg inn hele driten og lar forsikringa hans gå i vasken.. Jeg gidder faen meg ikke at bilen jeg kjøpte for 30 000 skal bli noe dårligere en det den var! Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 stikk til veng kjøp skjerm. sveise den på. lakker og send regninga til han som traff deg! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 På veng sine hjemmesider har de ikke framskjerm til Nissan Laurel... Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mach1 Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Sett bilen inn hos et skikkelig lakkverksted. (De skaffer delene fra Nissan.) Dette skal jo ikke koste deg ei krone, og du SKAL ha orginale deler. Ingen grunn til å godta noe annet, bare for å gjøre det billigere og være grei. Forsikringa hans som skal ordne dette. Som du sier, er du glad i bilen, og vil ha den tilbake i den stand den var før. Da nytter det ikke med uorginale deler og hjemme-mekk. Siter - 1969 Ford Mustang Fastback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Nå skal jeg en tur til forsikringsselskapet. Nå gidder jeg ikke mer... Gjorde avtale med han om at han skulle kontakte meg på fredag, for da skal han ha sjekket det opp.. Nå er det mandags morgen og jeg overlater alt til forsikringsselskapet. Nå skal det koste, for jeg vil ha bilen ferdig til 17 mai :D Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg