Mad_Maxx Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Tror det var 548 NM i dreiemoment? Eller er jeg helt på jordet nå? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 jeg fant et sted hvor det står 430Nm det er jo ganske patetisk ut av en 6,2liters V8 Turbo diesel ... Spesielt med tanken på at Audi sin 4liters V8 turbo diesel har et dreimoment på 650 Nm Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 6.2 har vel aldri vert levert som td er vel bare en vanlig suge diesel... fatteren hadde h1 før morro bil som trekte mange blikk.. alt mellom 6 og 60 måtte snu på hodet å se hva det var for noe... enda gøyere var det når vi slepte opp en viking bergningsbil opp fra grøfta.. heheh det va en skikkelig manne bil.. nå har han bare en dodge ram 2500 5.9 td... eineste fordelen med den bilen er at den går jævlig mye bedre en den slappe h1 en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 tar seg bedre ut dette ja. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg