Gå til innhold

FAEN: Alt godt har en ende....

Ranger emnet

BMW324TDa

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tom-B

500 spenn pr dekk... samme som du får hvis du blir stoppa med vinterdekk nå..:)

lurer på hvor lang tid det tar før jeg blir stoppa jeg.. kjører vinter dekk ennå.. (har ikke sommer dekk da så men..hehe)

kan bli kos det med 2K i bot.. spess når jeg ikke har råd til å betale alle andre regninger jeg har fra før av heller så..hehe :)

men.. er jo kjipt at slikt ska skje da!! menne..bare lurer.. åssen kan det bli doku.forfalskning når det er samme nr som står på skiltet.. ok at det er mindre men.. hallo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Typisk Biltilsynet og veldig representativ sak for potet-Norge. Er bilen noe annet enn helt original skal dette straffes hardt etter alle kunstens regler. Tviler forresten på at boten for lite skilt blir helt vanvittig. Sikkert under tusenlappen.

har du papierene i orden er ikke biltilsynet noe være en andre.

NB! når du skal få godkjennt senkingen må du ha med deg et målebrev fra verksted som forteller at forstilling, lys etc. er justert alle verksteder skal ha dette skjemat som skal fylles ut.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

lurer på hvor lang tid det tar før jeg blir stoppa jeg.. kjører vinter dekk ennå.. (har ikke sommer dekk da så men..hehe)

kan bli kos det med 2K i bot.. spess når jeg ikke har råd til å betale alle andre regninger jeg har fra før av heller så..hehe :)

men.. er jo kjipt at slikt ska skje da!! menne..bare lurer.. åssen kan det bli doku.forfalskning når det er samme nr som står på skiltet.. ok at det er mindre men.. hallo!!

Er det pigger i dekken er det vel bare å sette eg ned med et lite skruvgjern eller annet egnet redskap og plukke ut piggen og VIPS så har du sommer dekk:D er ikke noen gode sommer dekk men du får ikke bot for å kjøre med de.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Beamer Screamer

Så en ny sportsbil av amerikansk fabrikat i dag (Camaro?) som hadde tidenes minst synlige skilt foran.

Denne bilen har egentlig ingen plass til å feste skiltet foran, så denne eieren hadde montert det 30 cm bak spoileren foran. Det var så vidt man kunne se snurten av en hvit plate innunder bilen et sted. Tok faktisk litt tid før jeg skjønte det var nummerskiltet :)

Snakk om overreaksjoner.

Det kan hende det med camaroen her er godkjent, hvis det er en 80 talls camaro, en kompis hadde en sånn hvor han hadde fått godkjent å ha skiltet der du sier pga luftinnsuget nederst på bilen.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoMan

Er det pigger i dekken er det vel bare å sette eg ned med et lite skruvgjern eller annet egnet redskap og plukke ut piggen og VIPS så har du sommer dekk:D er ikke noen gode sommer dekk men du får ikke bot for å kjøre med de.

pigger og pigger.. er vel mere nedslitte saker..hehe :) er ingen som stikker ut lenger hvertfall...det er sikkert og vist..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen så skiltet ditt ut?

Er bilde av det her: hvis eg får til og legge det ut, hvis ikke er det det som er avbildet på bilen min i avataren. Med fluoriserende (som det så fint heter) bakgrunn og lettleste fonter.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider