Gå til innhold

7x14" felger til 6N

Ranger emnet

toomuch

Anbefalte innlegg

Originally posted by toomuch

Nei, 6000.- for bare felger, men er prisen som han skal ha 8000.- med gode dekk, så er det ikke så galt.

185/55-14 Gir rett rulleomkrets, men går jeg opp til 195, så blir det 45 profil.

Du har lov til å ha avvik på +/- 5% i rulleomkrets, så gå så mye ned i profil som du kan :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, 6000.- for bare felger, men er prisen som han skal ha 8000.- med gode dekk, så er det ikke så galt.

185/55-14 Gir rett rulleomkrets, men går jeg opp til 195, så blir det 45 profil.

185/55-14 er ikke godkjent på 8-14 ihvertfall. Vanlig utsalgspris på Conti-dekkene som sitter på 8-14 felgene er over 1000,- pr stk.

Prøv å få tak i 4 stk 195/45-14 for 2.000,-!!!!!! Glem det. Selv jeg som har gode kontakter sliter med å få 4 for under 3.000,-

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

185/55-14 er ikke godkjent på 8-14 ihvertfall. Vanlig utsalgspris på Conti-dekkene som sitter på 8-14 felgene er over 1000,- pr stk.

Prøv å få tak i 4 stk 195/45-14 for 2.000,-!!!!!! Glem det. Selv jeg som har gode kontakter sliter med å få 4 for under 3.000,-

Falken og hankook får du ned i 2k for 4 i tyskland men annet må du nok nærmere 3 ja

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet noe mere om disse borbet T felgene som kansje var til salgs??

Han så selger : 928 68 768

195-45/14 med kult dekk mønster.. STRØKNE...

8000,-

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider