pIMp Skrevet Oktober 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 Jeg har en bil som ikke blir helt ferdig før den settes inn til vinteren også skulle den har vært eu gokjent i år. Er d noen her som kunne ha hjulpet meg å få bilen eu godkjent med noen ubetydlige mangler(og litt for store hjul osv)? Jeg er villig til å gi en grei pris.. Send PM Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 Du får vel utsatt eu-kontroll om bilen ikke går? Eller er det masse feil så den aldri i verden vil bli godkjent? Kjøp deg ny bil! så slipper du å tenke på dette her! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 jeg får bilen godkjent da.. jeg må ha ny eksos også liker de kanskje ikke blinklysa mine.. :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 Om bilen skal stå fra nå til april eller når snøen blir borte, kan du ikke bare avskilte faenskapet inntil det blir aktuelt å få den tilbake på veien ? Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg