Gå til innhold

E34, lurt kjøp?

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kommet over en veldig fin 525 91 mod e34..

Sort med sort skinn! Azev A 8,5x18 forran med 225/40/18 og 10x18 bak med 255/35/18, stereo (mp3spiller, frontsett og høyttalere i hattehylle, forsterkere, sub), ac schnitzer front, bakrutedeksel, hvite blinkers, supersprint eksos, senket 40/40 med jamex fjærer og kyb dempere, etc..

Det eneste er at den har gådd 267000km.. service hefte til 238000km, neste intervall er ikke kommet enda.. så serviceheftet er tydeligvis fulgt til punkt og prikke.

Hvordan er det å kjøpe noe som dette? Bilen så veldig bra ut etter det jeg fikk sett på bilder. Og servicehefte er jo ikke dumt..

Eneste som var galt med den var at låsesylindrene begynner å bli vrange + en liten skade på passasjerdøren (nesten ikke synlig)

Har en kompis som har en Mercedes C220 94 modell, og den er gådd 345000km, og den er dønn strøken enda. Ingenting galt, og man skulle tru den var gådd rundt 120000km liksom..

Er dette noe jeg burde vurdere eller er det bare å styre unna??

Hvor langt går disse? Og hvor mye synker dem i verdi? Hva er en slik verdt egentlig? Med sånn km.stand?

NAF test er vel ikke så dumt?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo med prisen da, men du merker mye av å prøve kjøre den.. Er det ikke ulyder og annet merkelig når du kjører er det sannsynligvis ikke noe galt med den.. Angående det med km så kan jeg si som en sa til meg, er den fint holdt merker du ikke forskjell på om den er kjørt 150000km eller 250000km.. Er det rimelig pris så ville hvertfall jeg vurdert den..

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden den har gått så langt..er den importert?

Husker jeg leste om en Mercedes som var stilt på telleren at den hadde gått 400 000 km mindre enn det den hadde gjort! Så hadde de den på verksted, og de trudde den hadde gått litt over 100 000... Men så skjekket de det opp, og den hadde faktisk gått så langt som noe over 500 000!

Poenget er at de biler som er importert OFTE er veldig fint innkjørt og ofte da langkjørt (autobahn). Vi har hatt 2 familie biler nå som er importert, strålende fornøyd med begge ;)

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider