zainka Skrevet September 3, 2019 Rapporter Share Skrevet September 3, 2019 Skrevet akkurat nå Ser på min første Audi A6. 2008 modell med 2,0 TDI. Har gårr i overkant av 186000 og har skiftet reg.reim og vannpumpe. S-Line utgave Hører noen sier at det er en veldig bra bil, andre er mer skeptisk med tanke på kjørelengde. Bilen fremstår som fin og velholdt. Gode seter og teknisk ser den bra ut uten at jeg har gått i dybden på den. Noe spesielt man skal passe på? Det nevnes vannpumpe, men denne er allerede skiftete. Andre sier pass på forhjulsstilling etc. Hva med motor? 2,0 TDI skal jo være det beste alternativet ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 3, 2019 Rapporter Share Skrevet September 3, 2019 Naboen har en 2006 A6 2.0 TDI (BLB med manuell girkasse) kjørt over 300' km uten nevneverdige feil på veien dit. Skiftet EGR-ventil og begge håndbrekk-motorer, eller ingenting utenom vanlige slitedeler. Noen ørsmå rustflekker helt nederst på dørblad v/ list er dog kommet, ellers rustfri. Om du har mye småkjøring så er bensin et mer fornuftig valg, diesel og DPF passer dårlig til småkjøring. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet September 9, 2019 Rapporter Share Skrevet September 9, 2019 Mange har vel slitt med dyser og akslingen som driver oljepumpa, den er 6 kantet. Blir rund, så stopper alt. Men er vel et oppdateringskit der. Har selv hatt a4 2.0tdi 140hk, 2006modell. Vet den er i live enda, uten at noe av dette er skjedd. Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.