Kjell Einar Andreassen Skrevet September 6, 2019 Rapporter Share Skrevet September 6, 2019 Hei. Vurderer å kjøpe en Scirocco 2011 model, 1.4L bensin, km 112 000. Jeg har fått hørt at denne type motor trengs å skifte hydraulisk "strammer" til registerkjede. Når jeg sjekker opp, er dette en veldig dyr reperasjon. REF VW möller Stavanger: 28 000 kr. Noen eksperter/erfaringer med dette? Om så, er dette bedre å gjøre i Tyskland med tanke på pris? Setter pris på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 6, 2019 Rapporter Share Skrevet September 6, 2019 Dyrt er det uansett, og personlig ville jeg gjort denne jobben i Norge uansett hva det koster. Reklamasjon er kjekt hvis det skulle havarere. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg