trummis Skrevet September 27, 2019 Rapporter Share Skrevet September 27, 2019 Noen vet om diagnoseverktøy det leser Ssangyong Rexton 2 ( 2006 ->) Er Biltema's brukbar? Eller noen annet? Kom gjerne med forslag eller innspill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 28, 2019 Rapporter Share Skrevet September 28, 2019 Antar det er OBD2 og CAN-BUS, en billig løsning kan da være ELM327. Fant dette, https://www.outilsobdfacile.com/vehicle-list-compatible-obd2/Ssangyong Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trummis Skrevet September 28, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2019 Takk Quattro73. Klavkarr har jeg fant også. Men jeg er fortsatt i tvil. Samme med Scantool.net. Software fra dette standard in Repo's av Debian, Men Scantools svares ikke om det virker. Det er ikke nød at det er en billig løsning, når jeg er sikker at det virker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 28, 2019 Rapporter Share Skrevet September 28, 2019 ELM327 er uansett billig og fungerer meget bra med Android, har selv prøvd med torque-appen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trummis Skrevet Oktober 1, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2019 OK, takk, da skal jeg bestilles slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg