tvindal Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 fant denne på hjemmesiden deres: Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Blir veldig spennende å se om været holder. Har vært utrolig skiftende i det siste :( Vi får håpe værgudene er med oss! Blir det så du stiller eller Vindal? Fått ut fingeren å skifta clutch? :D Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 YES YES YES!!! Sola skinner og jeg er så glad, det er fordi jeg skal på drag idag! Folkens, nå har værgudene gitt oss go'vær, dette er bare å hoppe i og gi seg med på, artig skal det vertfall bli for både oss som er publikum og deltakerne! Ha en fin dag alle sammen! :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 blir knall dette her jeg stiller ikke med bil nei! blir publikum :D Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Hehe, det syns jeg var leit Vindal.. Hadde gleda meg til å se deg i aksjon. Så deg ikke på banen på Våler heller, åsså så tidlig hjemreise da?? Noe som skjer utover kvelden etter drag'et ikveld da? Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 kan ikke debutere for hjemmepublikum vettu :p fikk jo noen testdrag på stripa alikavæl med mat til gutta på enden osv! hehe stor takk til Ozzzzt med supertid på s2'tvåan! gratulerer og takk til e30 Big og andre med europeere som lagde litt aveksling fra amcarene :) Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Ost Jeg stiller! (...hvis jeg får tid, råd og bilen fortsatt går ;) ) Så da ut som den gikk den, godt også! ;) Du var alene om å "varme dekk" de første rundene med quattro, men ble til slutt så både stelth og impreza løsna opp litt de også.. ;) Hvor mye ble det så du benka på Våler forresten? Så bilen sto opprigga der, var det ikke din det? Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by tvindal kan ikke debutere for hjemmepublikum vettu :p fikk jo noen testdrag på stripa alikavæl med mat til gutta på enden osv! hehe stor takk til Ozzzzt med supertid på s2'tvåan! gratulerer og takk til e30 Big og andre med europeere som lagde litt aveksling fra amcarene :) Hehe, så du var sånn mat-taxi ja :D Syns du skulle stilt jeg da, vært artig å sett om det funka no særlig, ikke at jeg tviler, for det hørest gromt ut, men en har ingenting å tape. Var ikke en kjeft som lo når imprezaen fikk stopp, han tok seg finfint inn igjen ;) Må nesten takke cossien for beste warm-up da, selv om det bare endte med hjulspinn oppover stripa.. :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Noen som har tider/sluttfart på div grombiler da? Ble ikke ferdig denne gangen jeg, men stiller nok neste gang! Får håpe det blir på flystripa da.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Var så vanskelig å høre noen slutt-tider der jeg sto, men det ble satsa friskt ;) Du skulle kosta på deg turen oppover og titta på, var 70 påmeldte biler, alt fra mazda med wankel-turbo til de grommeste amcar'ene. Ozt tok stilpoeng med å varme hjula med firehjulsspinn da :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Jeg hadde beste tid helt til finalen. Da klasket en av støpejerns-monstrene til med 7.40... Jeg ble nest raskest med 7,59 / 161. 'salms': Noen som ypper? ;) :) Måtte jo varme/tørke dekkene før start. De tvinger jo oss til å kjøre gjennom en vanndam jo... *oppgitt* :rolleyes: Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by Ost Jeg hadde beste tid helt til finalen. Da klasket en av støpejerns-monstrene til med 7.40... Jeg ble nest raskest med 7,59 / 161. 'salms': Noen som ypper? ;) :) Måtte jo varme/tørke dekkene før start. De tvinger jo oss til å kjøre gjennom en vanndam jo... *oppgitt* :rolleyes: Imponerende.. Hadde tenkt å bort å prate med deg på baksida der, men det var så mye folk rundt bilen din.. Hehe, så du passerte på Berkåk ja, tenkte du hadde lyst å kjøre fra meg.. Men du var jo fornuftig og sånn du da.. ;) Pen bil du har.. Jobber ikke på es-tuning du vel? Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Ost: På pudding sin siste video, kjørte du 1.12-et-eller-annet på Våler. Var det den kjappeste rundetiden din? 7.59 er jo helt verst! :D Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Det ble visst litt film i går også, selv om det var mer eller mindre umulig å finne et sted å stå for filming: http://www.pvv.org/~olekvi/raboc_-_s2_oppdal_2004_DivX.avi Får se om jeg kanskje lager en film med litt mer enn bare Audi også, etterhvert... Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 salms: Bare å komme å prate det. Jeg biter ikke. Ser kanskje ikke sånn ut, men jeg er helt harmløs ;) Jobber ikke på ES-tuning nei, men de er mine faste trimmere og har gjort det meste på bilen. spooz: Jeg veit ikke hva den raskeste runden ble jeg. Pudding hadde 'med' kamera ganske mange runder, så der går det an å finne ut... Burde være mulig å kjøre ned mot 1:10 med fri bane og litt mere satsing. Fortsatt på rene gatedekk! raboc leverer igjen! thumpsup Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg