Trulsp Skrevet Oktober 1, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2019 Har en 2003 Audi A4 med en ødelagt del jeg tror heter Canister purge solenoid vent valve. Noen som vet hvor jeg får kjøpte en slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Oktober 1, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2019 Kjøpes på møller.. Eller fra utlandet? https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=Canister+Purge+Solenoid+Vent+Valve+For+Audi+PA66gf30&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_osacat=0&_odkw=Canister+Purge+Solenoid+Vent+Valve+For+Aud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet Oktober 6, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2019 På 10/1/2019 den 11:33 AM, Trulsp skrev: Har en 2003 Audi A4 med en ødelagt del jeg tror heter Canister purge solenoid vent valve. Noen som vet hvor jeg får kjøpte en slik? Det ser ut som om din knakk på akkurat samme sted som min. Disse finnes i en del forskjellige typer med forskjellige elplugger og plassering av slangetilkoblinger, så du bør sjekke delenummeret for å være sikker på at den nye passer. På min var delenummeret på gummiholderen som var rundt den grå delen av ventilen. Jeg kjøpte en brukt på ebay. Den virker fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg