Chau Skrevet Oktober 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 Hei, Jeg vet ikke om det er her jeg skal spørre, men tar et forsøk likevel. Jeg vet at det er ulovlig. Men jeg har en MB E200 og har kjørt litt for mye. Jeg lurte på om noen kjenner til et sted i OSLO område som kan justere litt på km telleren min? .. Takk. J.T. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 Finnes sikert mange hobby mekanikere som kan det, men om noen kommer til og si seg vilig til det her er nu en annensak..:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 Viste på TV her en dag om en som drev med sånt. Ville være annonym men oppga mailen sin: kmjustering@hotmail.com. Lurer på å stenge konton hans:D, men han skaffer seg vel bare en ny:mad: Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 sånt er jo seriøst kjipt for kjøper av bilen når du selger den en eller annen gang.. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 kommer jo litt ann på dah.. en bil som har gått 100.000 kan jo være i mye dåligere stand en den som har gått 300.000 dah. måde motor og driverk kan jo være mye bedre.. skjønner ikke kofor alle henger sæ sån opp i den km standen , den har jo ikke så mye og si. det er jo tilstanden til bilen som har noe og si..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 100% eni me dæ GTR. Men e jo bestandi negativt vist biln e gådd 200.000 + når du ska selle. Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chau Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Jeg har ikke tenkt akkurat å justere km for å selge .. men det er forsikringen som tar nesten knekken på meg. Måtte kjøpe ekstra km gang på gang. Jeg synes at de firma som importerer biler fra utlandet justere km før de selger. Vi vet jo ingenting om det. Så ingenting er sikker.. For meg så er selve bilen viktig. ingen rust .. kjører som f**n.. så er km ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Så på TV2 tror jeg det var her om dagen. Tror nok dem som skulle selge mercedesen der kan hjelpe deg.. hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 dette er ikke noe prob, de fleste verksted har muligheten, men om de gjør det spørs.. du må nok betale en del isåfall.. 1000,- på en bmw satt ned 70 000 :D Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chau Skrevet Oktober 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Jeg vet så klart at det går. Men her er det snakk om hvor ..e mobil nr.. en e-post adresse ... :) ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Ser det ut som du får det her? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Jobbet litt på mazda'en i sommer og la merke til at det ikke var noen form for plumbering rundt odometeret der.. sjekket ditt eget? Så kan du vel alltids bare finne et likt speedometer med odometer hos huggern? Bare et forslag.. Men synes DEFINITIVT man skal informere evt. kjøpere om dette og den reele km standen.. hvorvidt du mener det ikke har noe å si eller ikke er en ting, men jeg vil gjerne vite det når jeg kjøper meg bil.. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 På gamle Kadetter er det bare å sette en drill på wireren og la det stå å godgjøre seg en helg... :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 drill på wieren funker også på gamle VW :) utprøved faktisk Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Vil drill fungere på en CRX tro? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg