Cathan Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Noen her som er medlem? Er det noe å tjene på det? Spesielle fordeler?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 gunstig forsikring.....mulighet for naf billån. 3 gratis redninger i året. rabatter på hoteller + + i utlandet... eks: jeg var i spania å hentet en bil. den gikk i stykker å jeg måtte ta fly hjem. Naf dekka 3000,- av reisa. skader ikke å være medlem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 De to første assistansene får du gratis, pluss at du sparer endel cash hvis du shopper på nettbutikken dems (blant annet poleringsmidler fra Autoglym!). Anbefaler det. Pluss at de kan hjelpe deg juridisk hvis det blir noe krøll med et bruktbil kjøp f.eks. Mange fordeler!! Er fornøyd medlem hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplejus Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 og hos Gjensidige får du redusert egenandelen fra 7000,- til 3000,- vis du er NAF medlem Siter -Nissan 200SX S14A '99 http://www.eplejus.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Det høres bra ut. Da må jeg bare finne forsikringsnummeret mitt så melder jeg meg inn. 765,- i året er ikke gale det heller. Har forsikring hos Gjensidige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Da var det gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg