PoloKris Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Heisann...noen som vet hvor jeg får kjøpt sånn sitrus spray til fjerning av listene på polo 6n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Biltema,eller noe sånt.. Kjøpte min på CDCardic,funka glimrende da jeg fjerna listene på Golfen.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Biltema var utsolgt sist jeg var der (fire av fem jeg spurte visste ikke engang hva det var). Torshov Bilrekvisita (ved Statoil på Storo) har (89,-). Jeg tror Sitrusrens er det riktige navnet på det (har ikke hørt om spray, men vet at jeg selv brukte rens for en tid tilbake.) Forresten: Det er vanlig at sportsbutikker har det fordi en bruker det til å fjerne skismøring. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 ha i tankene at sitrusrensen visstnok er veldig skadelig for deg, har fått forbud til å bruke den på diverse bilverksteder rundt om. Men du skal vel neppe sniffe sakene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 må være den sitrus frukten som er farlig for deg:D vi bruker heller ikke sitrus lengre.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Originally posted by turbokano må være den sitrus frukten som er farlig for deg:D vi bruker heller ikke sitrus lengre.. ja, for mye frukt kan være helsefarlig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Originally posted by Bullit ha i tankene at sitrusrensen visstnok er veldig skadelig for deg, har fått forbud til å bruke den på diverse bilverksteder rundt om. Men du skal vel neppe sniffe sakene;) Jeg brukte den ute så jeg får håpe jeg slipper senskader :D Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Du får den hos wurth, å den heter "industri clean", ellers så har du 3M sin som heter sitrus rens, å selges vel av 3M forhandlere, som f. eks store kontorvarehus(som binders, litografen osv) Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Jeg bruker Cartec sin som lages av Skien såpefabrikk og den funker superbra.....brukte den ute....lever enda. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Sitrus rensen er nok ikke så farlig som folk tror, jeg "sniffer" den nesten dagelig. du kan sikkert få kjøpt en boks av en lokal skiltmaker o.l Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by mono Sitrus rensen er nok ikke så farlig som folk tror, jeg "sniffer" den nesten dagelig. du kan sikkert få kjøpt en boks av en lokal skiltmaker o.l Ja, en pleier jo å merke løsmiddelskader med engang, for å ikke nevne kreft:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 det verste jeg har vært borti til nå var å fjerne store mengder med folie fra en henger på 5x2 meter, fullt av lim, og i tillegg vaska jeg den rein med isopropanol. DA var jeg surrete i skallen. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg